Wednesday, October 17, 2012

sekadar untuk perkongsian

Dia tengah tido, tp malaikat duk tulis dosa dia.

Dia tengah solat, malaikat duk tulis dosa dia jugak.

Dia belajar, makan, mandi, malaikat tetap setia mencatit dosa dia.

Dia x buat ape2 pun... malaikat masih x berhenti catit dosa dia.

Eh? Ape salah dia?

Rupanya banyak mata2 sedang melihat gambarnya yg x menutup aurat di fb. Setiap kali ada lelaki yg melihat, setiap kali itulah dosanya bertambah. Seramnya.

Awak, gambar2 awak tu memang cantik, comel, cute je. Tp simpan la semua tu untuk suami awak je. Hanya yg halal je layak nikmati kecantikan awak tu. X perlu nak tayang aurat awak kat satu dunia. Hot kat dunia, kat akhirat hot dgn api neraka plak. Sanggup ke awak? Ngee~~

*right-click, save image as..* Sape2 pun bley buat camtu kan?

Nanti awak dh meninggal, kat dalam kubur tuh malaikat xkn berhenti seksa awak selagi ade lelaki atas dunia ni yg duk tgk gambar awak yg x tutup aurat. Masa tu ape yg awak bley buat? Nothing. Hidup di kubur yatim piatu, tinggallah seorang dipukul dipalu~ ingat...dunia ini hanya sementara....while...syurga forever....

copy paste dari fb kawan2
(tidak tahu siapa sumber asalnya)

4 comments:

ayut said...

:) same2 kite beringat....

therosputih said...

ayut
insyaallah kan...

Deqla manjew said...

huhuhu... insaf nk upload pic kat fb lg..huhu...

therosputih said...

deqla manjew
upload boleh, tp gmbr2 yg boleh naikkan saham pahala kita...kan..sama2 kita berubah ke arah kebaikan, insyaallah...

Related Posts with Thumbnails